Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Koffie

Vanmorgen kreeg ik het tijdschrift Creatief met kaarten nr 34 van de moeder van 2 van mijn oppaskinderen.
Er staan prachtige kaarten in, dus gauw aan de slag.
Het designpapier is van een blok kado/kaftpapier wat ik een tijd geleden bij de bruna heb gekocht.
De koffiepot en het kopje zijn plaatjes van internet die ik flink verkleind heb afgedrukt en overgenomen op groen karton, en uitgeknipt.
Versierd met een beetje glitterlijk en plaksteentjes.
In de roosjes zitten "diamantjes" die ik kado heb gekregen van mijn dochter.

4 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje !
    Tof modelletje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart
    op internet kan je leuke dingen vinden om te verwerken op kaarten
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je lieve reactie!! Wat laat je hier een geweldige mooie kaart zien, het model is ook prachtig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen