Pagina's

vrijdag 16 maart 2012

schortkaart

Met deze kaart doe ik weer mee met:
http://jolanskaartenenbloemeneckske.blogspot.com/p/liefde-is3.html
Het thema is taart bakken voor hem, dus heb ik gekozen voor een keukenschort met in de zak  het recept voor appeltaart waar Jolanda zo dol op is.
Paars basiskarton, designpapier van het Kruidvat.
Het lint met de vlinders en het paarse voor de halsband komt van de Action
Het muisje met de taart op internet gevonden en omdat ik geen speciale kleuren heb, gewoon met kleurpotlood ingekleurd.
Bloemetjes zelf geknipt, blaadjes met een mal van joy gemaakt en de tak is een pons.

5 opmerkingen:

  1. Hallo Grietje,wat een leuk keukenschort is dit.Ook heel leuk om kado te krijgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee, een schort met recept erin. Hartstikke leuk is het in het paars!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Grietje,
    hartstikke leuk dat je weer meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...wat heb je een originele kaart gemaakt:0) echt heel gaaf dit keukenschort en ook nog in mijn lievelingskleur:0) De digi is heel toepasselijk! je hebt het geheel leuk op de foto gezet!
    Zet je je creatie wel nog ff bij de link bij challenge #3!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die super leuk!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kaartje voor de mini challenge van Jolanda er ook net bijgezet en nu eens rondneuzen wat de andere gemaakt hebben.
    Dat van jou is heel orignieel gevonden met het schortje.
    Mooi hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen