Pagina's

donderdag 31 mei 2012

... jaar getrouwd

Dan nu een kaart waar ik al regelmatig mee bezig ben geweest, maar waar telkens wat tussendoor kwam.
Ik had bijna geen kaarten voor een huwelijksjubileum waar geen jaartal op stond.
Dus op zoek naar materialen voor zo'n kaartje.
Ik vond uiteindelijk de egeltjes heel erg leuk, en ben daar mee aan de slag gegaan.
Op een ander blog zag ik het model, en zo werd mijn kaart "geboren".
De vlinder van Marianne design.

De hartjes, takje, en de kleine bloem van joy.
De grotere bloemen van Marianne Design evenals het roosje als laatste laagje.

Met deze kaart wil ik meedoen aan: http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/, alles mag, en die loopt to 11 juni 2012 18.00 uur.

Bedankt voor de tip Gerjanne.

8 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer super leuk geworden Grietje, die egeltjes zijn inderdaad heel schattig.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kaartje Grietje zo met de egeltjes.Mooie combinatie's.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Grietje,

    het eerste wat ik denk: hee doe je niet mee met onze challenge bij EHI?? Kan zeker met deze kaart.
    Hij is echt heel leuk en voor elke trouwdag te gebruiken.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en idd altijd handig om zoiets op voorraad te hebben.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje, erg leuk!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een lief afdrukje, mooi kaartje !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Grietjes,
    Wat een liefdevol kaartje met een heel schattig afdrukje heb je gemaakt. De hartjes en de bloemen die je gebruikt hebt op je kaart vind ik heel erg mooi.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een heel lief kaartje Grietjes, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen