Pagina's

dinsdag 19 juni 2012

Gereedschapsbak

Welkom aan mijn 50ste volger Riet.
En iedereen bedankt voor jullie reacties.
Vind ze erg fijn om te lezen.

Voor mijn vader die gepensioneerd timmerman is, heb ik onderstaande gereedschapsbak gemaakt voor vaderdag.

Het is mijn eigen ontwerp.
Binnenin zit nog een tussenschot dat de bak in twee vakken verdeeld.

Een close-up van het bloemstukje aan de voorkant.
De bruine inktvegen moeten het geheel een beetje een gebruikt idee geven.

Het timmermannetje op de voorkant komt gewoon van internet.
Kon helaas geen ongekleurd plaatje vinden.
Op elk kadootje heb ik een plaatje van gereedschap geplakt wat ik wel zelf in kon kleuren.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en origineel kado heb je voor je vader gemaakt, het ziet er super leuk uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt zeg,daar was hij zeker blij mee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen