Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Laatste huwelijkschallenge Jolanda

Net op tijd heb ik deze kaart nog afgekregen.
Hij is voor de challenge van Jolanda.
Omdat ze 31 augustus gaat trouwen is dit de laatste en daaraan wilde ik graag nog meedoen.
De kleuren zijn geinspireerd door hun eigen trouwkaart.

Parelmoer basiskaart van de action.
Lichter paars kaartkarton erop en de schuine strepen van een blokje met viooltjesopdruk.
De hoekjes versierd met een malletje dat ik laatst bij JOY heb gewonnen.
Aangezien deze keer "een hoop inspratieblog"  een heel eenvoudige uitdaging heeft, namelijk: alles mag, heb ik deze kaart daar ook voor ingeschreven.

8 opmerkingen:

  1. Een mooie trouwkaart Grietje,de kleuren zijn ook heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,
    wat een prachtige trouwkaart heb je gemaakt:0) Zo schattig deze me to you beertjes! Het is een leuk geheel geworden!
    Bedankt voor je deelname bij mijn laatste mini challenge Liefde is...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart. Leuk gedaan met de bloemetjes en de blaadjes.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Grietje,

    Wat een mooie kaart en zoveel leuke details.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart is dat geworden, Grietje! dank je wel dat je mee DWYTterde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Grietje!!
    En ook al in paars! Goed van iedereen om daar rekening mee te houden, Dat valt vast en zeker in de smaak bij Jolanda en Andy.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen