Pagina's

donderdag 20 september 2012

Cupcake

Door problemen met mijn pc en veel andere drukte daarbij en daarna, was ik er nog niet toe gekomen om mijn cupcake met doosje te plaatsen.
Dus eens weer wat anders dan een kaartje.


De beschrijving van het vouwen van de cupcake vond ik op internet.
Van het doosje stond er helaas geen beschrijving bij, dus ben ik zelf aan het meten en puzzelen gegaan.

De eerste poging had ik dan ook het deksel aan de verkeerde kant gesneden, maar zoal julllie kunnen zien is de tweede wel goed gegaan.

Het vester met mica bekleed.
De cake is een spuugdoekje, versierd met een paar bloemetjes.
Het vormpje is echt, dus niet zelfgemaakt.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Grietje,
    Dat ziet er HEERLIJK uit en is zelfs GOED voor de lijn ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou..... goed voor de lijn?
      Zou hem zelf niet graag opeten haha.
      Maar bedankt voor je reactie.

      Grietje

      Verwijderen
  2. Ha Grietje,

    wat een leuke creatie heb je gemaakt! En superknap om dan zelf dat doosje te ontwerpen! Dat zou me een heleboel denkwerk kosten. Het ziet er perfect uit en erg leuk dat het een spuugdoekje is! Enig kraamcadeautje!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk gemaakt zeg. En soms moet je het wel eens over doen, maar het resultaat is super, zo'n mooi doosje!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi uit. Leuk om een cakeje in zo'n mooi doosje te verpakken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen