Pagina's

dinsdag 4 december 2012

Kalender 2

Allereerst wil ik vandaag nog mijn twee nieuwe volgers welkom heten.
Daarmee komt mijn aantal volgers op 60, en dat binnen een jaar.
Geweldig, ik had dat echt niet verwacht toen ik met mijn blog begon.
Bedankt ook allemaal voor alle leuke lieve reacties.

Dan wil ik nog een tweede kalender laten zien die ik heb gepimpt.
Deze komt in de hobby/pc kamer te hangen en in het behang daar, zitten blauwe strepen.
Daarom heb ik de aankleding van de kalender ook in blauwe tinten gehouden.

Deze is ook minder uitbundig versierd dan de eerste, want het achtergrond papier is ook al lekker druk gebloemd.
Alleen gewerkt met een aantal stansjes.
De onderste vlinder is de rose mal van joy, twee keer gestansd, bovenste vleugeltje afgeknipt en de pootjes, en dan in het midden op elkaar geplakt.


Grietje

5 opmerkingen: