Pagina's

maandag 31 december 2012

Kerstkaarten challenge van Yvonne 1

Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik mijn eerste kerstkaart voor 2013.
Voor sommigen zal dit misschien gek zijn, nu alweer een kerstkaart voor 2013??

Ja, Yvonne http://bruggetje.blogspot.nl/ heeft namelijk een hele leuke en naar mijn idee handige challenge bedacht.
Elke maandag van het jaar een kerstkaart klaar hebben en op je blog plaatsen.
Zo heb je aan het eind van het jaar al gauw een stuk of 50 klaar, en hoef je er niet meer zo hard tegen te werken om genoeg kaarten klaar te hebben.
Zelf heb ik er niet zoveel nodig, dus hoef ik ook niet elke week mee te doen, maar zal toch af en toe gezellig meedoen.

Nu bij deze dus hieronder mijn eerste kaart:
De kleuren zijn door het donkere weer helaas niet optimaal.
Ik heb deze keer eens voor een helder groene kleur gekozen.
Het designkarton komt uit een nieuw blokje van de action, nr.1.
De tekst heb ik jaren geleden al eens zelf getypt en uitgeprint.
De afbeelding van internet, geplakt op een stuk goudkleurig papier van chocoladeverpakking.




Groetjes en een fijne jaarwisseling!!!

Grietje

4 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je meedoet! Leuke kaart!
    Fijne jaarwisseling en de beste wensen!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Grietje, ik wil jou een hele fijne jaarwisseling toewensen en op naar een super 2013.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Grietje,
    wat goed van je!! Ik vind het een heel mooi kaartje geworden. Ben benieuwd of je vaak mee kunt doen!
    Een gezond en creatief 2013!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij bent er vroeg bij en het is een plaatje van een kaart.De beste wensen voor het nieuwe jaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen