Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Vintagekaart voor een vrouw.

Hallo allemaal,                                                                                                                                           

Normaal kon ik altijd bij nieuw bericht op het plaatje in de balk klikken en dan kon ik een afbeelding invoegen, door bladeren aan te klikken kon ik gewoon  deze computer kiezen, maar nu kan dat opeens niet meer.
Via een omweg, HTML bovenaan het schrijfvak,  heb ik het toch voor elkaar gekregen op de afbeelding te uploaden.
Nu maar hopen dat hij ook op de juiste manier wordt geplaatst.

Voor een paar jarige medehobbyisten heb ik een paar kaarten nodig, en mijn voorraad beviel me niet erg.
Dus maar een paar nieuwe maken.
Dit is de eerste.

De basis is een paars gemarmerde kaart.
Daarop designpapier van Mireille.
De afbeelding van Studio Light.

Groetjes Grietje

7 opmerkingen:

  1. Hallo Grietje,
    Aan dit MOOIE kaartje te zien is het je gelukt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart geworden Grietje
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Grietje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Mooie kaart en bedankt dat je het erop hebt gezet hoe je anders de foto erop kan zetten,want ik had hetzelfde maar op deze manier lukt het wel.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is dat geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Grietje,
    wat een mooi kaartje is dit. Prachtige afbeelding.
    En de bloemen staan er heel vrolijk bij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hetzelfde probleem Grietje en heb toen maar eerst mijn foto in dat fotoalbum waar automatisch je foto's geplaatst worden die je op je blog plaatjes, oh ja het schiet me nu te binnen in Picassa en van daaruit op mijn blog gezet, zo gaat het ook. Maar zag net bij anderen die ook het probleem hadden dat zij nu bloggen via google chrome en dat het probleem is opgelost. Je kaart is helemaal super geworden. Een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen