Pagina's

donderdag 14 maart 2013

Kerstkaarten uitdaging van Yvonne

Hallo allemaal,


 het is weer donderdag en dus kerstkaarten dag.
Omdat ik die steeds vergeet, ben ik deze week flink geweest, en ben maandag al met een kaart begonnen.
Dus ben ik vandaag ook eindelijk weer van de partij.

Ik heb deze keer een drieluik gemaakt naar een idee dat ik zag op een ander blog.
http://wwwkrea-kringnl-olga.blogspot.nl/2012/10/leuke-uiltjes-van-eline-pellinkhof.html

Dit is mijn uitvoering geworden:

Ben er zelf wel tevreden mee, vind hem wel "gezellig", zo'n winters tafereeltje.



                                        


10 opmerkingen:

  1. Supermooi kerstdrieluikje heb je gemaakt. Leuk ideetje ook ;).

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Grietje,heel erg mooi is je drieluik geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is heeeel gezellig geworden!! Heel leuk gedaan!! En leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig geworden Grietje, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart zeg!
    Leuk dat je ook bij mij langs bent geweest.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Mooi gedaan, prachtig landschapje.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Grietje,

    Wat een leuke drieluik kerstkaart heel apart zal het onthouden.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen