Pagina's

donderdag 5 september 2013

Yvonne's kerstkaarten challenge

Hallo allemaal,

toen Yvonne met de kerstkaarten challenge kwam, leek me dat een heel goed idee.
Elke week een kerstkaart maken, op die manier heb je aan het eind van het jaar in ieder geval 52 klaar....
Het lukt me echter niet om elke week of zelfs maar 1 keer per maand eentje te maken.
Vooral niet sinds het mooi weer is.
Dan blijft het hobbyen er een beetje bij.
En ook het bloggen moet ik bekennen.
Maar voor vandaag heb ik er dan toch eindelijk eentje, al kwam ik er gisteravond net achter dat er voor vandaag een speciale challenge was, namelijk met cirkels.
De mijne is nou net een driehoek haha.
Maar ik plaats hem toch maar.

De stempel heb ik gewonnen op het hobbyspektakel in Kampen.
Boom is een malletje en de tekst van internet.
Vrij simpel dus allemaal, maar vond hem toch wel aardig.






4 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Grietjes - mooie gedaan dat kerstboompje.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje Grietje, begrijpelijk hoor dat het weer te lekker is om te freubelen...ook ik kamp met dat probleem...
    maar we genieten er nog maar volop van nu....het is zo najaar nu....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Grietje,

    Super gezellig en veelzijdig blog, lekker gekeken en genoten bij je.

    Op jou vraag over mijn gemaakte ezel, helaas geen patroon van dit projectje. Had het uit mijn bol getekend en uitgeknipt/gesneden is al even geleden. Helaas kan je er niet aan helpen, sorry. Bedankt voor je leuke bericht,

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen