Pagina's

donderdag 7 november 2013

Yvonne's 52 weeks of christmas

Hallo allemaal,

vandaag wil Yvonne graag een boom op de kerstkaart zien.
Das heel moeilijk bij een kerstkaart.....haha.

Hier mijn kaartje:
Bij de kaartenkastclub is de uitdaging: rond.
Dus heb ik twee cirkels geknipt en die deels over elkaar geplakt.
Een stukje papier in de vorm van een wolk geknipt en met stempelinkt langs de rand wolken op de cirkels gemaakt.
De magnolia stempels met de pc verkleind, anders vond ik ze wat te groot voor deze kaart.
Daarna ingekleurd met aquapotloden.
Het lantaarntje heb ik zelf getekend en uitgesneden.
De sneeuwballetjes gekocht bij de Wibra en in tweeën gesneden.
Verder de sneeuw afgemaakt met glitterlijm.

                            


8 opmerkingen:

  1. Wooow Grietje dat is ook een super leuk kaartje, leuk die 2 cirkels op elkaar...en leuke details erop gemaakt..weer een kerstkaartje af....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Grietje, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi landschapje heb je gemaakt Grietje! En mét kerstbomen!! Leuk dat je weer meedoet met mijn challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Grietje,
    wat een leuke kaart zeg en die bomen in twee afwijkende kleuren zijn heel gaaf!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Grietje,

    Ik zou zeggen missie geslaagd wat meen leuke creatie heb je gemaakt zeg.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen