Pagina's

dinsdag 23 september 2014

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

kortgeleden was 1 van mijn  schoonzusters jarig, en nu er woensdag weer 2 jarig zijn, wilde ik even kijken hoe mijn kaart voor de eerste schoonzus er ook al weer uitzag. ( Wil niet 2x hetzelfde model doen).
Maar ik kon hem niet vinden op mijn blog, bleek dat ik hem dus niet geplaatst had.

Dus laat ik hem vandaag nog maar even aan jullie zien.

Aangezien ze zowel een hond als kat heeft, heb ik afbeeldingen van beiden op de kaart verwerkt.
Plaatje van internet, de silhouetten gesneden met de silhouette, evenals de pootafdrukken, botjes en de tekst LOVE.

Met deze kaart wil ik meteen ook meedoen aan de uitdaging van AnMacreatief: dieren.
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2014/09/anmacreatief-challenge-36-september-2014.html



9 opmerkingen:

  1. Mooi, lief en prachtig model kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi grietje dit ziet er geweldig uit zowel het model en zo leuk met al je gebruik van dierendingen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Mooi model, prachtige kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Grietje een super leuk modelletje heb je gemaakt met hele leuke details....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi modelletje en wat een lief plaatje van die hond en kat.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi modelletje kaart en prachtige gemaakt!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Grietje,Wat heb je een leuke kaart gemaakt,Ik ben via AnMacreatief op je blog terecht gekomen.
    Ik ben ook volger van je geworden,Misschien vind je het ook leuk om van mijn blog volger te worden http://karien43.blogspot.nl/
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Wat leuk om zo hond en kat te kunnen combineren en dat is nauurlijk ook helemaal goed voor onze challenge van deze maand.
    Dank-je-wel voor het meedoen met de DIERENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen