Pagina's

zondag 22 februari 2015

Geslaagd

Hallo allemaal,

voor mijn nichtje dat geslaagd is voor haar schooldiploma, heb ik het volgende kaartje gemaakt:

De achtergrond met tekst en het plaatje gevonden op internet.
In Word de afbeelding voor de tekst geplaatst, en zo in 1 keer geprint.
De kleur van de achtergrond aangepast aan die van de afbeelding.

En dan mag ik na lange tijd, opeens meteen maar liefst twee nieuwe volgers welkom heten.
Marijke en Stieneke, leuk dat jullie mijn creatie's willen bekijken en hoop dat jullie misschien af en toe wat inspiratie opdoen.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Grietjes,
    wat een lief kaartje en wat mooi die achtergrond. Super gedaan. De fijne bloemetjes maken het helemaal af!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Grietje,
    Wat een leuke kaart !
    Ik heb dat zelf nog nooit uitgeprobeerd om een plaatje zo meteen op de achtergrond te printen, erg leuk gedaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zie je weer heel verschillende technieken als je bij iedereen even langs gaat. Leuk gedaan zo via Word. een grappig kaartje geworden. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen